Együk magunkat fiatalosabbá!

A megfelelő bőrápolás és bőrvédelem mellett az elfogyasztott ételekkel is segíthetjük a bőr öregedési jeleinek csökkentését. A következő kis cikkből pedig megtudhatjátok, mik azok az ételek, amelyek  fogyasztásával pozitív hatással lehettek arcbőrötökre, szervezetetekre.

Multifunkcionális gyümölcsök, zöldségek:

Az antioxidánsokban gazdag gyümölcsök, zöldségek védenek a ráncosodástól, a bőrfoltok kialakulásától, továbbá felveszik a harcot a sejtromboló szabadgyökökkel szemben is, így megelőzhetővé teszik a különböző betegségek, úgymint a szívproblémák és a rák kialakulását.

Tanácsom: A legjobb, ha változatosan, de minden nap fogyasztatok gyümölcsöket, zöldségeket.

Telítetlen zsírok:

A korhoz kötődő betegségeket (szívbetegségek, cukorbetegségek, stroke, arthritis, rák) könnyen kivédhetjük a telítetlen zsírokkal, amik megtalálhatóak az olívaolajban, diófélékben, magvakban.

A bennük lévő Omega 3-zsírsav pedig gondoskodik a jólétünkről, és minél többet fogyasztunk belőle, annál kevésbé károsodik a bőrünk.

Egy kis vörösbor:

A vörösbor- mérsékelt fogyasztással- jótékony hatású az egészségünkre. Ha egy héten 3-5 kis pohárral megiszunk, akkor csökkenthetjük a szívroham  és a diabétesz kialakulásainak esélyeit.

Ha nem szereted a bort, akkor minőségi szőlőlével is helyettesítheted azt.

Zöld tea jótékony hatása:

A katekin nevű antioxidánsban gazdag zöld tea segít a magas vérnyomás mérséklésében. Napi egy csésze elfogyasztásával pedig már sokat tehetünk egészségünkért, és azért, hogy minél fiatalosabbak maradhassunk.

Együnk kevesebbet:

Sokan követik el azt a hibát, hogy egyre több ennivalóval kompenzálják a mindennapok kisebb-nagyobb gondjait. Jobb azonban odafigyelni, hiszen egy tanulmány szerint azok a nők, akik megközelítőleg őrzik  ugyanazt a testsúlyukat egész felnőttkorukban, sokkal kisebb eséllyel kapnak szívrohamot, nem jellemző rájuk a magas vérnyomás és a 2-es típusú cukorbetegség. A legtöbb kilót a középkorúként szedik fel a hölgyek. Sajnos, ahogy öregszünk, a súlyt tartani egyre nehezebb- ezért is fontos, hogy többször, de kisebb adag, kevés kalóriás ételeket fogyasszunk.

Forrás: babor.hu

 

Üdv,

Bea